Istorijat
Kako je započela naša priča…
Istorijat GLOBUS kompanije počinje još 1924.godine kada je počela proizvodnju konzerviranog voća i povrća.
1991
Kompanija pod imenom Fabrika konzervi GLOBUS započinje prodajnu kampanju pod nazivom GLOBUS.
1995
GLOBUS Konzervipari Rt. Je dobio ISO 9002 sertifikat o kvalitetu od strane SGS Certification Service Ltd. Principi kompanije su bezbednost hrane i visok kvalitet.

Dalji razvoj kompanije GLOBUS

2006 – Od juna 2006. godine GLOBUS nastavlja sa radom u većinskom vlasništvu francuske, „Group d’aucy“.
2009 – GLOBUS je prodao proizvodnju konzerviranih proizvoda od mesa (gotova jela), pašteta i namaza slovačkoj kompaniji HAMÉ.
2010 – Od 1. januara kompanija nastavlja sa radom u okviru nove strukture: u skladu sa tim, CGC Hungari Ltd kao 100% podružnica GLOBUS Plc, nastavlja proizvodnju konzerviranih proizvoda od povrća u Mađarskoj.
2018 – Razvoj novih proizvoda (Vital).
2018 – Dolazak na tržišta Adriatik regiona.
2020 – grupa „Group d’aucy“ se spojila sa „Union Triskalia“ kako bi zajedno postali lider u poljoprivrednoj i prehrambenoj industriji u Francuskoj i Evropskoj uniji. Novo ime udružene grupe je „Eureden„.
Registrovan i zaštićen brend u preko 50 zemalja širom sveta.
- Kompanija prodaje svoje proizvode pod zaštitnim znakom GLOBUS u zemljama centralne i istočne Evrope.
- Proizvodi ne sadrže nepotrebne aditive, a konzerviranje se vrši njihovo čuvanje se vrši samo termičkom obradom.
- Kompanija proizvodi ukupno 80,000 tona godišnjeod čega izvozi 96%
Glavne karakteristike
1. Kvalitet proizvoda
Koristimo najsavremeniju tehnologiju proizvodnje konzerviranog povrća.
Proizvodnju započinjemo sa najboljim semenjem i povrćem visokog kvaliteta, bez GMO.
Povrće beremo u zadovoljavajućoj zrelosti i pre obrade prolazi kroz strog proces selekcije.
Sveže povrće, nakon berbe, odabrano prema sorti, stepenu zrelosti i krupnoći, prerađuje se u roku od nekoliko sati na takav način da se sačuva većina nutrijenata.
Zahvaljujući modernoj tehnologiji koju koristimo pri proizvodnji, naše povrće zadržava nutriente i spremno je za upotrebu tokom cele godine!
Zahvaljujući adekvatnoj termičkoj obradi povrća i tehnologiji zatvaranja konzervi, naši proizvodi ne sadrže nepotrebne aditive i konzervanse.
Naše konzerve bez prisustva BPA, su najbezbednije u pogledu sigurnosti hrane.
Transparentnost: sa kodom na svim našim proizvodima može se pratiti cela naša proizvodnja.
2. Pouzdana osnova
Veliko internacionalno iskustvo s inovativnim sektorom za istraživanje i razvoj, podstaknuto potrebama kupaca.
Višegodišnje iskustvo u industriji konzerviranog povrća.
Dugoročna perspektiva i održivost razvoja.
Imamo raznovrstan i širok asortiman proizvoda i kontinuirano širimo ponudu, prateći mnoge inovacije.
3. Ekološka proizvodnja nam je jako važna
Stopa recikliranja otpada je 85%.
Efikasno upravljamo i koristimo prirodne resurse.
Koristimo metalne konzerve i staklenu ambalažu kao materijal za pakovanje koji se najlakše reciklira.
Brend GLOBUS

- Danas je GLOBUS brend sa višegodišnjom tradicijom i velikom popularnošću u zemljama centralne i istočne Evrope.
Brend je veoma inovativan sa snažnom marketinškom podrškom, posebno u digitalnom svetu kao i na svim prodajnim mestima.
Glavne karakteristike brenda: prirodna, zdrava ishrana najboljeg kvaliteta.
GLOBUS u svom asortimanu ima sve osnovne proizvode koje potrošači cene i žele na svom tržištu. Brend je u punoj ekspanziji spreman da proširi asortiman kako bi zadovoljio nova očekivanja potrošača.
Pratite novitete o GLOBUS proizvodima na društvenim mrežama