Istorijat

Kako je započela naša priča…

Istorijat GLOBUS kompanije počinje još 1924.godine kada je počela proizvodnju konzerviranog voća i povrća.

1991

Kompanija pod imenom Fabrika konzervi GLOBUS započinje prodajnu kampanju pod nazivom GLOBUS.

1995

GLOBUS Konzervipari Rt. Je dobio ISO 9002 sertifikat o kvalitetu od strane SGS Certification Service Ltd. Principi kompanije su bezbednost hrane i visok kvalitet.

Dalji razvoj kompanije GLOBUS

2006 – Od juna 2006. godine GLOBUS nastavlja sa radom u većinskom vlasništvu francuske, „Group d’aucy“.

2009 – GLOBUS je prodao proizvodnju konzerviranih proizvoda od mesa (gotova jela), pašteta i namaza slovačkoj kompaniji HAMÉ.

2010 – Od 1. januara kompanija nastavlja sa radom u okviru nove strukture: u skladu sa tim, CGC Hungari Ltd kao 100% podružnica GLOBUS Plc, nastavlja proizvodnju konzerviranih proizvoda od povrća u Mađarskoj.

2018 – Razvoj novih proizvoda (Vital).

2018 – Dolazak na tržišta Adriatik regiona.

2020 – grupa „Group d’aucy“ se spojila sa „Union Triskalia“ kako bi zajedno postali lider u poljoprivrednoj i prehrambenoj industriji u Francuskoj i Evropskoj uniji. Novo ime udružene grupe je „Eureden„.

Registrovan i zaštićen brend u preko 50 zemalja širom sveta.

  • Kompanija prodaje svoje proizvode pod zaštitnim znakom GLOBUS u zemljama centralne i istočne Evrope.
  • Proizvodi ne sadrže nepotrebne aditive, a konzerviranje se vrši njihovo čuvanje se vrši samo termičkom obradom.
  • Kompanija proizvodi ukupno 80,000 tona godišnjeod čega izvozi 96%

Glavne karakteristike

1. Kvalitet proizvoda

  • Koristimo najsavremeniju tehnologiju proizvodnje konzerviranog povrća.

  • Proizvodnju započinjemo sa najboljim semenjem i povrćem visokog kvaliteta, bez GMO.

  • Povrće beremo u zadovoljavajućoj zrelosti i pre obrade prolazi kroz strog proces selekcije.

  • Sveže povrće, nakon berbe, odabrano prema sorti, stepenu zrelosti i krupnoći, prerađuje se u roku od nekoliko sati na takav način da se sačuva većina nutrijenata.

  • Zahvaljujući modernoj tehnologiji koju koristimo pri proizvodnji, naše povrće zadržava nutriente i spremno je za upotrebu tokom cele godine!

  • Zahvaljujući adekvatnoj termičkoj obradi povrća i tehnologiji zatvaranja konzervi, naši proizvodi ne sadrže nepotrebne aditive i konzervanse.

  • Naše konzerve bez prisustva BPA, su najbezbednije u pogledu sigurnosti hrane.

  • Transparentnost: sa kodom na svim našim proizvodima može se pratiti cela naša proizvodnja.

2. Pouzdana osnova

  • Veliko internacionalno iskustvo s inovativnim sektorom za istraživanje i razvoj, podstaknuto potrebama kupaca.

  • Višegodišnje iskustvo u industriji konzerviranog povrća.

  • Dugoročna perspektiva i održivost razvoja.

  • Imamo raznovrstan i širok asortiman proizvoda i kontinuirano širimo ponudu, prateći mnoge inovacije.

3. Ekološka proizvodnja nam je jako važna

  • Stopa recikliranja otpada je 85%.

  • Efikasno upravljamo i koristimo prirodne resurse.

  • Koristimo metalne konzerve i staklenu ambalažu kao materijal za pakovanje koji se najlakše reciklira.

Brend GLOBUS

  • Danas je GLOBUS brend sa višegodišnjom tradicijom i velikom popularnošću u zemljama centralne i istočne Evrope.
  • Brend je veoma inovativan sa snažnom marketinškom podrškom, posebno u digitalnom svetu kao i na svim prodajnim mestima.

  • Glavne karakteristike brenda: prirodna, zdrava ishrana najboljeg kvaliteta.

GLOBUS u svom asortimanu ima sve osnovne proizvode koje potrošači cene i žele na svom tržištu. Brend je u punoj ekspanziji spreman da proširi asortiman kako bi zadovoljio nova očekivanja potrošača.

Pratite novitete o GLOBUS proizvodima na društvenim mrežama