Istorijat
Kako je započela naša priča…
Istorijat GLOBUS kompanije počinje još 1924.godine kada je počela proizvodnju konzerviranog voća i povrća.
1991
Kompanija pod imenom Fabrika konzervi GLOBUS započinje prodajnu kampanju pod nazivom GLOBUS.
1995
GLOBUS Konzervipari Rt. Je dobio ISO 9002 sertifikat o kvalitetu od strane SGS Certification Service Ltd. Principi kompanije su bezbednost hrane i visok kvalitet.
Dalji razvoj kompanije GLOBUS
2006 – Od juna 2006. godine GLOBUS nastavlja sa radom u većinskom vlasništvu francuske, „Group d’aucy“.
2009 – GLOBUS je prodao proizvodnju konzerviranih proizvoda od mesa (gotova jela), pašteta i namaza slovačkoj kompaniji HAMÉ.
2010 – Od 1. januara kompanija nastavlja sa radom u okviru nove strukture: u skladu sa tim, CGC Hungari Ltd kao 100% podružnica GLOBUS Plc, nastavlja proizvodnju konzerviranih proizvoda od povrća u Mađarskoj.
2018 – Razvoj novih proizvoda (Vital).
2018 – Dolazak na tržišta Adriatik regiona.
2020 – grupa „Group d’aucy“ se spojila sa „Union Triskalia“ kako bi zajedno postali lider u poljoprivrednoj i prehrambenoj industriji u Francuskoj i Evropskoj uniji. Novo ime udružene grupe je „Eureden„.
Registrovan i zaštićen brend u preko 50 zemalja širom sveta.
- Kompanija prodaje svoje proizvode pod zaštitnim znakom GLOBUS u zemljama centralne i istočne Evrope.
- Proizvodi ne sadrže nepotrebne aditive, a konzerviranje se vrši njihovo čuvanje se vrši samo termičkom obradom.
- Kompanija proizvodi ukupno 80,000 tona godišnjeod čega izvozi 96%
Glavne karakteristike
1. Kvalitet proizvoda
2. Pouzdana osnova
3. Ekološka proizvodnja nam je jako važna
Brend GLOBUS
GLOBUS u svom asortimanu ima sve osnovne proizvode koje potrošači cene i žele na svom tržištu. Brend je u punoj ekspanziji spreman da proširi asortiman kako bi zadovoljio nova očekivanja potrošača.
Pratite novitete o GLOBUS proizvodima na društvenim mrežama